Recuperare amiabil instanta reusim recuperari debite onorariu succes facturi contract scadenta plati firme companii
Onorariu succes recuperare creante tarife recuperari debite procent dupa ce recuperam datorii comision
Recuperare creante debite datorii reprezentare in toata Romania pe judete  recuperari in teritoriu zona
Recupit si Asociatii firma recuperare creante
Specialisti recuperari creante debite datorii firme
Procedura top firme recuperari creante recuperare debite recuperatori datorii
Creditori recuperare debitori recuperari firme creante debite datorii
Recuperari facturi contracte scadente recuperare amiabil debite datorii companii colectare creante
Avocati mediatori juristi firma recuperare creante recuoerari debit recuperam datorie
Firma recuperari creante firme datorii specialisti recuperare angajament de plata avocati negociatori
Onorariu succes tarif recuperari creante debite datorii firma
Investigatii private firme raport bonitate companie recuperare creanta datorie debit lista rau platnici tepari
Recuperare amiabila datorii recuperari creante instanta pentru firme
Specialisti juristi executori experti contabili lichidatori judiciari falimente firme insolvente recuperare creante debite datorii
Recuperatori debite datorii motive legislatie recuperari top avocatura business afaceri recuperare bilet la ordin fila cec cambie

Contact rapid

» Formular contact
Phone

Telefon

021.211.44.33

De ce dau faliment multe afaceri mici?

Sursa  www.ziare.com

Data   - 18.10.2008

Foto   www.ziare.com

Autor - Gabriel Bujor

 

In cele mai multe cazuri, doua treimi din afacerile noi reusesc sa supravietuiasca in jur de doi ani si aproximativ 44% raman pe piata pana la patru ani.
In general sunt cateva greseli pe care "noii veniti" le fac, reusind astfel sa scufunde o afacere intr-un timp record.

De ce sa nu dai afacerii tale o sansa de a supravietui cat mai mult, evitand erori care pot duce la faliment.

Tendinta de supradezvoltare

Din dorinta de a ajunge prima pe piata cu un produs nou, alaturi de marea dorinta de a demonstra cresterile financiare in fata investitorilor, firma va avea parte de o expansiune excesiva. In loc sa porneasca cu scopuri realiste si sa se dezvolte in functie de cerere, cei care au dat nastere unei afacei vor sa ajunga pe primul loc din primele zile de functionare. Lucru imposibil de altfel.

Structura slaba a capitalului

Imprumuturile in exces, pot conduce o firma catre faliment. Pastrarea unui registru de cheltuieli alaturi de o atentie sporita asupra veniturilor si cheltuielilor, chiar daca afacerea este prospera, este primul pas pentru a nu da gres pe viitor.

Cheltuirea banilor in exces

Multe firme si companii la inceput de drum, au tendinta de a cheltui in exces multi bani, chiar inainte de a obtine profit. Cea mai buna solutie ar fi gasirea unui consilier experimentat in construirea unei afaceri pentru idei infloritoare cu costuri minime.

Fonduri de rezerva

Oricat de mica sau mare ar fi afacerea, conducatorul acesteia trebuie sa fie pregatit pentru pietele volatile. Trebuiesc luate in calcul costurile necontrolabile si desigur trebuiesc luate in considerare si efectele unui dezastru natural asupra productiei. Cel de la conducerea unei companii, trebuie sa sa aiba mereu la loc sigur o rezerva de bani pentru a putea trece cu bine prin fluctuatiile pietei.

Locatia conteaza

Nu ar trebui ca oferta pentru o locatie, ieftina, sa fie si acceptata. E posibil sa iti ingropi afacerea intr-un cartier in care produsul tau sa nu fie apreciat cum ar putea fi intr-un altul. Chiar daca la prima vedere e un chilipir. E posibil ca mai tarziu sa descoperi si "costurile ascunse", platite din profitul slab din cauza locatiei prost alese.

Executie slaba si controale interne

Serviciile oferite consumatorilor nu sunt de o calitate superioara? Controalele frecvente previn scufundarea afacerii daca incompetenta angajatilor este la un nivel ridicat si interesul general pentru prosperitatea firmei este inexistent.

Un plan de afaceri inadecvat

Planul de afaceri reprezinta cheia successului. Un asemenea plan gandit si conceput corect poate fi un real succes in conditiile in care vei fi fortat sa gandesti in viitor, la bunele si relele cu care te vei confrunta. De asemenea te va ajuta sa realizezi ce fel de costuri vor fi necesare, ce plan de marketing si management trebuie aplicat si cum poate fi depasita concurenta.

O politica de marketing gresita si promovare proasta

Clientii nu pot sa treaca pragul unei usi daca nu stiu ca ea este acolo. Descoperirea unei metode eficiente de promovare cu costuri mici ar fi o idee geniala pentru a da de veste clientilor ca firma exista si are produse de calitate superioara pentru toata lumea. O metoda destul de simpla si eficienta de promovare ar fi mesajele trimise prin e-mail, posta si publicarea acestora in ziare, site-uri Web sau bloguri.

Subestimarea competitiei

Loialitatea consumatorilor nu se castiga pur si simplu. Ca nou venit pe piata, trebuie sa te chinui sa obtii increderea clientilor. Si competitorii fac acelasi lucru. O atentie sporita asupra firmelor cu care concurati, pentru a descoperi metode noi de promovare si atragere a clientilor, nu stica niciodata.
articol integral preluat de pe www.ziare.com

Sursa  www.ziare.com

Data   - 18.10.2008

Foto   www.ziare.com

Autor - Gabriel Bujor

 

Reclama creanta

Reclama o creanta !

Aveti un contract nerespectat, facturi fiscale scadente, fila cec sau bilet la ordin cu refuz la plata ?

Va invitam sa il inscrieti aici, spre o rapida rezolvare!
» Apasa aici

Recupit & Asociatii recuperare creante

Onorariu succes

Recuperari profesionale creante, debite, datorii, cu reprezentare pe intreg teritoriul Romaniei.
Lucram numai pe baza de onorariu succes.
» Apasa aici

Consultanta gratuita recuperari

Consultanta gratuita

Daca aveti intrebari generale despre recuperarea sumelor restante de bani, va invitam sa ne contactati.

Consultanta gratuita pentru toti clientii nostri.
» Apasa aici


Vino alaturi de noi!

Parteneri recuperatori
Plata la recuperare

Onorariu succes la recuperare

Onorariu succes recuperare tarife recuperari debite comisioane recuperatori datorii dupa incasare la recuperare