Recuperare amiabil instanta reusim recuperari debite onorariu succes facturi contract scadenta plati firme companii
Onorariu succes recuperare creante tarife recuperari debite procent dupa ce recuperam datorii comision
Recuperare creante debite datorii reprezentare in toata Romania pe judete  recuperari in teritoriu zona
Recupit si Asociatii firma recuperare creante
Specialisti recuperari creante debite datorii firme
Procedura top firme recuperari creante recuperare debite recuperatori datorii
Creditori recuperare debitori recuperari firme creante debite datorii
Recuperari facturi contracte scadente recuperare amiabil debite datorii companii colectare creante
Avocati mediatori juristi firma recuperare creante recuoerari debit recuperam datorie
Firma recuperari creante firme datorii specialisti recuperare angajament de plata avocati negociatori
Onorariu succes tarif recuperari creante debite datorii firma
Investigatii private firme raport bonitate companie recuperare creanta datorie debit lista rau platnici tepari
Recuperare amiabila datorii recuperari creante instanta pentru firme
Specialisti juristi executori experti contabili lichidatori judiciari falimente firme insolvente recuperare creante debite datorii
Recuperatori debite datorii motive legislatie recuperari top avocatura business afaceri recuperare bilet la ordin fila cec cambie

Contact rapid

» Formular contact
Phone

Telefon

021.211.44.33

Cum se poate impaca restantierul cu banca

Sursa – www.business.rol.ro

Data   – 29.06.2012

Foto   – Recupit & Asociatii

 

Pentru a evita un conflict, creditorii trebuie sa inteleaga problemele fiecarui debitor in parte, iar datornicii sa accepte aranjamentele de plata propuse de recuperatori.

 

Ultimele studii care analizeaza comportamentele de plata ale debitorilor cu restante in banci sau fata de alti creditori arata cum s-a ajuns in situatia neplacuta a incapacitatii de plata. Cei mai multi dintre romani au pornit bine la drum, in relatia cu banca, au avut o situatie stabila, dar pe parcurs au suferit "accidente" financiare. Li s-a taiat salariul, au fost trimisi in somaj sau, mai rau, au fost loviti de vreo boala (ei sau cineva din familie), astfel ca prioritatile la plata s-au orientat spre alte directii in locul ratei lunare.

Ce prioritati au romanii

"Romanii au in primul rand preocuparea de a-si plati chiria si facturile (la intretinere, gaze, curent, cablu-TV) si abia apoi vine rata aferenta creditului in banca, dupa care urmeaza benzina sau alte cheltuieli de acest fel. Dar cei mai multi dintre romani isi asuma accidentele financiare si sunt foarte preocupati sa-si plateasca datoriile", a declarat Isabela Iacob, directorul general al companiei de gestionare a creantelor Kruk Romania, in deschiderea unei conferinte pe tema managementului riscului.

Isabela Iacob le recomanda datornicilor sa le explice deschis debitorilor cu ce probleme se confrunta, aratand ca recuperatorii de la Kruk au disponibilitatea de a negocia in mod flexibil aranjamentele de plata.

Greseli ale unor banci

- Intocmesc contracte complicate, astfel incat clientii sa nu observe costurile ascunse ale creditului;

- Introduc clauze inselatoare in contract;

- Anunta in mod insistent apropierea scadentei, chiar daca debitorul este bun platnic;

- Cresc dobanzile sau comisioanele fara sa-si anunte clientii;

- Unii ii "plimba" pe clienti de la un ghiseu la altul, ba chiar de la o sucursala la alta;

- Nu evalueaza corect adevarata capacitate de rambursare a clientilor (au fost cazuri de supraevaluare, dar si de subevaluare);

- Percep comisioane interzise de legislatie, pe care le mascheaza sub alte denumiri.

- Nu sunt flexibili la cererea de schimbare a scadentei lunare.

Greseli ale unor clienti

- Incearca sa se imprumute peste capacitatea reala de rambursare. Pentru asta, majoritatea cer credite de la mai multe banci simultan;

- Nu isi anunta creditorul daca apar schimbari (in bine sau in rau) ale situatiei lor financiare;

- Asteapta sa fie contactati de ofiterii bancilor daca ajung in incapacitate de plata si intarzie rambursarea;

- Cei mai multi nu sunt atenti la prevederile contractului de credit;

- Isi supraevalueaza capacitatea de rambursare, multi ignorand riscul de a suferi "accidente" financiare ulterioare;

- La negocierea imprumutului, evita sa dea informatii care ar fi relevante pentru evaluarea riscului de neplata. - articol preluat de pe www.business.rol.ro    

 

Sursa – www.business.rol.ro         

Data   – 29.06.2012

Foto   – Recupit & Asociatii

 

http://business.rol.ro/cum-se-poate-impaca-restantierul-cu-banca-122249.html

Reclama creanta

Reclama o creanta !

Aveti un contract nerespectat, facturi fiscale scadente, fila cec sau bilet la ordin cu refuz la plata ?

Va invitam sa il inscrieti aici, spre o rapida rezolvare!
» Apasa aici

Recupit & Asociatii recuperare creante

Onorariu succes

Recuperari profesionale creante, debite, datorii, cu reprezentare pe intreg teritoriul Romaniei.
Lucram numai pe baza de onorariu succes.
» Apasa aici

Consultanta gratuita recuperari

Consultanta gratuita

Daca aveti intrebari generale despre recuperarea sumelor restante de bani, va invitam sa ne contactati.

Consultanta gratuita pentru toti clientii nostri.
» Apasa aici


Vino alaturi de noi!

Parteneri recuperatori
Plata la recuperare

Onorariu succes la recuperare

Onorariu succes recuperare tarife recuperari debite comisioane recuperatori datorii dupa incasare la recuperare